Make it up

Jag har precis varit och hämtat ut ett paket som innehöll en hel del nytt smink! Hur kul som helst. Så nu lär jag ju sitta och provsminka mig själv resterande del av kvällen. Men det är ju kanske inte helt fel. Då kanske jag lär mig hur man ska göra snart. 
Men nu väntar jag bara in att mitt sista paket ska komma med min Victoria's secret body mist och sen är jag hur nöjd som helst. Så jag hoppas att den kommer innan vi åker ner till Sundsvall. För övrigt så kommer även lönen imorgon. Vilket kan vara lite farligt. Så jag funderar nästan på att sätta mig och göra en budget nu istället för att leka med sminket. Det skulle kanske vara vettigast. För det är nästan alla månader jag får försöka skrapa ihop pengar för att klara sista veckorna. Och det vill jag sätta stopp för! 
 
Så ja, då har jag resonerat med mig själv och nu ska jag göra upp en månadsbudget! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback