Hard work

Gud så himla trött jag är just nu! Först jobb mellan 09.30 och 17.10, sedan vidare till lägenheten där jag har målat både klädkammaren och över hyllorna i köket medan de andra tapetserat. Det blir så himla fint! Imorgon blir det jobb mellan 11.45 och 16.05 och sen vidare igen för att fixa mer. 
Jag kom på att jag kanske har glömt att skriva det, men jag och Björn har blivit sambos! Vi har fått en lägenhet. Mittemellan bådas jobb. Så i Hörnefors hamnade vi. Jättelugnt och fint kvarter och en riktigt stor (en 2a på 78kvm) och fin lägenhet. I alla fall så kommer den bli fin när vi har fått upp alla tapeter i rummen. Så på måndag går nog flyttlasset och från och med det så är jag inte längre Umeå-bo. 
Det känns så himla bra att få flytta ihop med den person som jag trivs så himla bra med. Jag känner mig så otroligt trygg med honom så jag kan verkligen offra mig och flytta till Hörnefors för hans skull! Inget problem faktiskt. Och att få något som är vårt, det är så himla kul. Samtidigt som det är jätte spännande och jag är så himla nervös också. Men det ska gå bra!


Anna

Jag hittade en mina vänner bok för några dagar sedan som du hade fyllt i (2003) Där en av frågorna var "Hur kommer ditt liv se ut om 10 år?" och du hade svarat: sambo.
Så du lyckades nå ditt mål ;)

Svar: Hahaha, men så himla kul! Måste få kolla på den sen :D
Rebecka Djärv

2013-08-11 / 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback