Ikea

När jag ändå är i farten tänkte jag passa på att visa upp lite saker som jag hittat till sovrummet. Allt kommer från IKEA och är väl mest på ett ungefär det jag vill ha. Men en sängram med förvaring är nästan ett måste enligt mig. Kunna stoppa ner sängkläder och täcken där när de inte används istället för att det ska ta plats någon annanstans. Annars så är det mest lite smått och gott som inte skulle skada att ha i sovrummet. 
Det blir mycket inredning och liknande nu då jag är så himla sugen på att inreda med massa nytt och fint. Samtidigt som jag är så less på att inte ha förvaring så det räcker nu som jag haft det i närmare 2 år. Så nu har jag tänkt fixa en massa smarta förvaringar!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback