Nu ses vi rätt sällan

Så himla jobbigt det är att inte ha något internet. Allt är så mycket jobbigare via telefonen. Jag fasar inför att betala räkningarna via den...

Men förutom det så ligger jag ensam i soffan och bara väntar. Väntar på att ögonen ska falla ihop och väntar på att min man ska komma hem. Jag trivs inte alls med hans nattveckor. Jag är så himla rädd av mig när det bara är jag hemma. Men sånt får man ta helt enkelt. Som tur är så är det värt det och jag har bara den här natten och en natt till ensam. Men jag vill ändå somna så snabbt som möjligt så att han kommer hem snabbt!

Förutom att vara rädd så sitter jag och svär åt min telefon. Den vill inte laddas riktigt och som jag sa tidigare. Allt är svårare. Jag försöker att hitta massa fina höstkläder, men det går lite sådär. Får väl vänta tills 2/9 då vårt bredband är beräknat. Jaja, dags att sova nu kanske! Imorgon väntar nya saker att ta tag i!

https://cdn1.cdnme.se/2360900/6-3/pic_52152939e087c316cdac5abf.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback