On the road again

På några minuter kommer min finaste hem och då får jag äntligen lite sällskap igen. Det är så himla tråkigt att vara hemma själv. Som tur är så är den här veckan bättre för mig, då jag i alla fall får sova med Björn. Det får jag ju inte när han jobbar natt. Så jag ska väl inte klaga.

Imorgon kommer i alla fall Malin och Hardy hit och äter med mig! Så då får jag både sällskap och tid till att umgås med henne samtidigt som jag får träffa Hardy igen. Så sjukt rolig liten grabb!
Och imorgon kommer även vårt internet! Som vi har väntat. Efter två felskickningar så är det äntligen här!! Vilken frihet att kunna sitta vid datorn och surfa istället för att plåga sig med telefonen.

Nu ska jag ta och duka från lite mat åt mannen så att han bara kan sätta sig och äta när han kommer in genom dörren. Vilken flickvän jag är alltså!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback