We do this to the end of time

Idag vaknade jag redan 06.18 och kunde inte somna om. Så jag klev upp och tänkte att "idag ska jag få mycket gjort innan jobbet". Det blev inte riktigt så. Tvättmaskinen var upptagen och har säkert varit det sedan innan 6-tiden. Vilka morgonpigga jävlar jag har under mig. Och jag har tre maskiner som jag måste få tvättade innan helgen. Lär inte gå bra då jag jobbar idag, imorgon ska jag leka handy-woman och riva ner tapeter tillsammans med Björn innan hans mamma ska sätta upp nya tapeter och sen jobbar jag lördag och söndag. Men det ska gå! 
Jag har i alla fall diskat undan det jag hade kvar i diskväg så det är ju skönt det i alla fall. Jag funderar på om jag ska ta och försöka mig på att rensa ut gammalt smink och sånt jag inte längre behöver eller vill ha. Min syster tar mer än gärna emot sånt, vilket är bra för mig. Jag hatar att slänga saker som det inte är något fel på. 
 
Om 5 timmar börjar jag däremot jobba, så om jag ska få något gjort så är det väl bäst att lyfta rumpan från sängen och ta tag i saker. Så det är vad jag ska intala mig själv att göra nu. Ha en trevlig dag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback