My life be like

Tänkte ta och skryta lite nu. Idag har jag varit jätteduktigt! Jag har rensat min frysbox på allt som jag vet att jag inte kommer äta upp. Det var verkligen behövligt kan jag säga. Kunde knappt stänga locket. För övrigt så är frysbox fan i mig det värsta som finns!

Annars så har jag blivit bjuden på lunch idag. Himla mysigt det. Och hur gott som helst! Och jag har hunnit vara hemma hos min kusin som fyller 20 år och fikat.

Även en synundersökning har jag hunnit med idag. Jävligt bra gjort. Så någon dag framöver ska jag väl ta och kolla ut några bågar och beställa glasögon också.

Så efter denna produktiva dag så lägger jag mig nu i sängen och ser på tv ett tag innan jag ska sova. Ska försöka ta mig upp tidigt imorgon för att diska, städa och tvätta innan jag får besök vid 12-tiden. Så L8R suckers!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback