Svårslaget

God afton bloggen (Emelie)!

Ligger helt död i min säng för tillfället efter att ha haft en helt underbar helg. Jag har mer eller mindre svävat på moln hela tiden.

Började med middag på Waynes och sen bio på torsdagen med världens finaste. Så för er som vill veta så är Djungo Unchained jävligt bra! Så den rekommenderas starkt.

Hade annars turen att få ha sällskap hela helgen också. Så strax efter 12 blev jag själv imorse.

Så idag har jag varit duktig och handlat och gjort bort massa andra små ärenden. Har även hunnit prata med Emelie i närmare 4 timmar idag. Vad kan man säga mer än att jag saknat den tjejen?

NU, ska jag ligga kvar i sängen. Sova. Och sen vakna upp jättepigg imorgon så att jag orkar jobba min arbetsdag innan jag har tre lediga dagar framför mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback