Day off

Ligger och njuter av min lediga dag just nu egentligen skulle jag ha varit ledig även fredag och lördag men jag tog på mig två extrapass på jobbet då. Så idag gör jag verkligen inte mer än jag måste göra.

Ska dock snart klä på mig något varmt och ta bussen hem till mor och far för att äta middag. Så ska möta upp Emelie på stan innan det och prata om livet med henne påväg hem! Perfekt att hon bor så pass nära mina föräldrar.

Annars så börjar jag bli extremt nervös över att flyga ner till Stockholm. Och jag börjar fundera på vad tusan jag ska göra från det att jag landar till det att jag har saker inplanterat. Vilket är ungefär 8 timmar. Ska i alla fall gå och söka lite jobb och ta en frukost någonstans. Jag lär vara inne i centrala Stockholm redan klockan 8 på morgonen och eftersom jag flyger från Umeå 06.35 så lär jag inte orka äta innan det. Så om någon har tid att ses, hör av er! Har som sagt några timmar att döda!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback