Mitt 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån och flög helt ensam!

Har du några nyårslöften?
Löften och löften. Kan jag väl inte påstå.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajemen. Lite för många enligt mig men jag antar att dem uppskattar det.

Vilka länder besökte du?
Sverige. Sverige och Sverige. Nämnde jag Sverige?

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Jag tror inte att det finns något speciellt datum. Finns måna tillfällen jag kommer minnas. Men det är väl det.

Största misstaget?
Att jag började bry mig för mycket.

Bästa köpet?
Helt klart mitt gymkort! Dock så har det kanske inte blivit använt lika flitigt som jag velat men jag har fortfarande några månader kvar innan det går ut!

Vad spenderade du mest pengar på?
Jag tror att det är väldigt jämt mellan mat, alkohol och träningsmaterial. Hade önskat att den mellersta kolumnen inte var med så det får jag ändra det här året!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! Finns en mängd saker som gjort mig riktigt glad det här året. Till exempel att jag återfått kontakten med en long lost vän.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Oj. Det vet jag inte riktigt. Lär väl märka det när jag hör låtarna och tänker tillbaka.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var gladare. Tror jag i alla fall. Jag minns väldigt mycket smärta 2011 så jag måste helt enkelt varit gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av livet. Tagit tag i min egen lycka och inte låtit andra påverka mig på samma sett. Och tränat & ätit nyttigare!

Favoritprogram på TV?
På TV.. Vet inte. Annars, Sons of Anarchy och Breaking Bad.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Hade släkten hos mig och umgicks med dem. Packade massa flyttkartonger. Njöt av att ha blivit 20 år och sen minns jag inte riktigt vad mer jag hade för mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback