Flight plan

Att inse hur pass sårbar man är kanske inte är det roligaste. Speciellt inte en dag som i övrigt är en jobbig dag.

Idag har jag verkligen haft både bra stunder och rent ut sagt förjävliga stunder. Allt har gått i vågor och tårar har runnit i omgångar.

Men mitt i allt det här så har jag insett vilken underbar pojkvän jag har. Han ställer upp hela tiden och han får mig att orka mycket mer. Jag är så otroligt tacksam för att jag har honom!!

Så nu, när allt är relativt bra, har jag startat filmen Flight Plan. Det var så himla länge sedan jag såg den och sedan såg jag att den skulle gå på TV ikväll. Så jag fick lov att leta fram den för att slippa all reklam. Jag passade även på att ta fram jordgubbar och vaniljglass. Trotsar allergin lite och äter jordgubbarna ändå! Känns dock redan. Tyvärr.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback