Gel nail

Ikväll har jag suttit och kollat på massa saker som har med gelénaglar att göra. Både tips på hur man gör på lättaste och bästa sätter och mer avancerade saker. Jag har även kollat en massa på olika tillbehör som verkar göra allt så himla fint!

Jag kan inte ena beskriva hur himla roligt det ska bli att sätta igång med det! Allt glitter och alla fina färger ska beställas. Massa fina stenar och andra dekorativa saker ska även det få landa i min brevlåda. Jag vill bara ha allt här nu. Orkar inte vänta mer! Men inom en månad så är jag igång för fullt och leker på. Så alla som vågar vara försökskaniner får gärna träda fram. Jag kan inte lova att det blir bra, men vem kan i början?

Nu måste jag nästan tvinga mig själv att lägga mig i sängen och försöka sova innan allt blir alldeles för dyrt. Jag skulle seriöst kunna spendera alla pengar jag någonsin haft på sånt här just nu.

Så därför tyckte jag att några avsnitt av Sex and the City lät bra så kan jag somna till det och drömma om fina naglar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback