Cause two can keep a secret if one of them is dead

Jag är helt fast i Pretty Little Liars. Egentligen så är den serien inte alls så jättebra, inte världsklass på skådespelarna och rätt enformig men ändå så kan jag inte slita mig från den. Jag är helt beroende. Har sett två säsonger nu under helgen då jag ändå inte kunnat göra något på grund av nacken. Och nu har jag legat uppe till 03-tiden två nätter, och det lär nog bli en tredje inatt, och sett massa avsnitt. Älskar förövrigt låten som den serien har som intro. Egentligen jävligt sant det dem sjunger. 
 
Why do you smile 
Like you have told a secret
Now you're telling lies
Cause you're the one to keep it
But no one keeps a secret
No one keeps a secret
Why when we do our darkest deeds
Do we tell?
They burn in our brains
Become a living hell 
Cause everyone tells
Everyone tells…
Annars så ligger jag och planerar midsommar och långledigt. Är ledig hela fem dagar nu! Helt underbart. Så imorgon blir det middag hemma hos föräldrarna då min faster är på besök. Tänkte passa på medan Björn är ute med jobbet, är ju rätt tråkigt att laga mat åt bara sig själv. Men imorgon natt kommer han hit, äntligen! Har saknat honom de senaste dagarna. 
 
Det är faktiskt lite konstigt hur mycket man kan tycka om en annan person. Men jag citerar en vän till mig "Man väljer ju någon som man vill umgås med hela tiden och som man vill ha i sitt liv för ett väldigt långt tag framöver i vår ålder. Då är det ju rätt självklart att man saknar personen när den är borta." Så sant! 
 
Så jag klagar verkligen inte när midsommarhelgen spenderas i hans pappas stuga, bara vi två på en ö. Lite tid för varandra bara och förhoppningsvis rätt bra väder. Skulle ju inte skada. Så jag ska passa på att mysa extra mycket med honom nu. För det är inte det lättaste att hitta tider att ses på när vi jobbar så olika tider vissa veckor. Men det är bara att vänja sig, för det är så det kommer bli framöver. Tur att kärleken gör att det är så värt det i alla fall! 
 
Nu blev det här hur långt som helst och väldigt osammanhängande, så nu ska jag återgå till Pretty Little Liars och njuta av vetskapen att jag får träffa min snygging imorgon och att jag får rå om honom hela helgen! Ha en trevlig midsommar alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback