I want you tonight

Det blev en hel del avsnitt av Pretty Little liars igår, och en hel del Words in a Pic-spelande. Slutade med att jag sa åt mig själv att jag inte fick ha varken dator eller telefon vid 04. Men inte kunde jag sova inte. Så jag började städa lite smått. Plocka ihop, rensa lite, ja allt som inte innebär massa ljud. Jag ville inte väcka grannarna. 
 
Så där strax efter 06 la jag mig i sängen och somnade. Blev inte jättemycket sömn då jag vaknade 9.45 idag. Så jag startade ännu ett avsnitt och nu när jag sett det och hunnit få i mig lite mat så ska jag ta och städa klart. Nu blir det att dammsuga och skura golven medan jag väntar på att min tvätt ska bli klar så att jag kan stoppa in en ny laddning! Perfekt att starta ledigheten med en storstädning, då kanske jag kan hålla lite ordning fram till semestern.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback