There can be miracles when you believe

Ligger i sängen för tillfället och egentligen borde jag städa, diska och rensa ur frysen och kylskåpet. Men jag finner ingen riktig ork till det just nu. Hade en jättejobbig dag igår och den har inte riktigt släppt taget om mig ännu. Men allt känns lite lättare idag i alla fall. Har fått i mig mat och jag har jobbat, så lite annat har jag haft att tänka på. Det är inte alltid lika roligt med såna där dagar då man känner sig deprimerad utan anledning. Och ingenting hjälper. 
 
Men nu ska jag i alla fall försöka finna lite ork i min kropp. Jag vill få undan allt innan morgondagen. Ska handla hem massa mat så då behöver jag plats i skåparna och jag ska laga massa mat, så då behöver jag ha allt diskat. Något annat jag ska göra imorgon är att följa med Björn och kolla på en bil. En splitter ny en! Så himla kul. Något att se fram emot i alla fall. Och självklart så ser jag fram emot att få krama om honom också. 
Annars så har jag bara tre arbetsdagar kvar tills semestern börjar! Tråkigt bara att jag och Björn inte har semester samtidigt. Men vi får försöka hitta några stunder att umgås ändå. Kanske får försöka tvinga honom att bo här när han är ledig så att jag får ha honom nära när han har semester i alla fall! 
 
Men som sagt, leta upp lite ork i kroppen. Men först lyssna på lite mer musik.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback