Bapuss

Hellooo!
Jag ligger i min säng och ser på TV4 Fakta och äter osthjärtan medan jag väntar på att min fina grabb ska komma och lägga sig här med mig.

Vi (jag) hade turen att bli bjuden på middag hos hans mamma idag så vi kom inte därifrån fören strax efter 22. Det var jättetrevligt att träffa alla och jag hoppas att jag får fler chanser att göra det! Så jag får visa mig från min bästa sida så att jag inte blir utbytt framöver!

Idag började vi även på säsong 2 av Game of Thrones. Och vi började på säsong 1 för typ...2 dagar sedan. Hej nördar!!

Annars så jobbar jag på. Ska upp och jobba om några timmar igen så jag borde fundera på att sova nu. Vi får väl se hur det blir med det. Vill mysa lite först!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback