Because we want to

Ligger hemma i min ensamhet och fryser efter att ha städat köket hela dagen. Jag har även påbörjat en städning och rensning i alla mina skåp för att kunna få undan lite av allt som jag har liggande runt om i lägenheten idag. Det behövs verkligen. 
För att belöna mig själv efter det ryck jag fick så gjorde jag iordning keso med kiwi, mango och hallon och lite citron mineralvatten till det. Hur gott som helst! Älskar keso och frukter och bär. Det är en helt underbar kombination även om det inte låter så gott. Helt ärligt så är keso extremt underskattat. Fungerar som något gott till kvällen eller som en bra frukost. Frukter och bär när man vill ha något gott och avokado när man vill ha det mer mättande. 
 
Imorgon ska jag försöka kliva upp rätt tidigt för att göra klart bland alla papper som jag började med nu ikväll. Skulle vara jätteskönt att få det klart nu. Skulle dock vilja hitta mig en större lägenhet, men det är så svårt när man bara har 2,5 års kötid på bostaden. Så jag får göra det bästa av det utrymme jag har just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback