Grattis pappa!

God morgon! Idag fyller bästaste pappan 50 år! Det är inte varje dag man gör det! Och en del av släkten kommer upp från Stockholm i eftermiddag och resten kommer upp imorgon. Så himla kul det ska bli.

Annars så har jag och min lillasyster köpt riktigt bra presenter. Sånt som han faktiskt vill ha och kommer använda. Det är verkligen inte ofta jag hittar bra saker åt pappa i present!

Så, nu ska jag ta och göra mig klar och åka in till stan vid 11. Hittade en jättefin klänning på Carlings som jag tror att jag ska köpa. Sen blir det att jobba från 12 tills 17 då vi stänger. Sen är jag ledig tills tisdag-dag! Så himla skönt. Den här helgen kommer nog bli hur bra som helst!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback