Weekend

Jag har haft en jättetrevligt helg nu med personerna jag tycker om mest! Helgen invigdes med förfest hos mig innan jag, Rebecca och Björn drog vidare till Origo som Emelie och Terese hade hyrt för att ha 43-års fest.
Temafest där man skulle klä ut sig till något på bokstaven S. Hur kul som helst!

Igår blev det först middag på Lokal med Björn och sedan såg vi Hansel and Gretel i 3D på bio! En riktigt bra film som man bör se på bio tror jag. Jag tror inte att den är lika bra utan 3D-effekterna nämligen. Och jag kan ju säga att jag hoppade till ett x antal gånger. Lättskrämd som jag är.

Nu ska jag ta och städa och diska här hemma då jag får besök av mamma, pappa, lillasyster och hennes pojkvän lite senare. Kan även hända att min farbror och kusin tittar förbi om dem inte har jättebråttom hem till Stockholm. Men allt som allt har det varit en toppenhelg för min del!

På bilden nedanför ser ni en student, en spartan och en segrare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback