Dry Lake dress

Fyfan så ont i halsen jag har. Om det beror på allergi eller om det är en förkylning som jävlas, det vet jag inte. Men drygt är det i alla fall. Gör ont att andas, att svälja och att prata. Men, vad ska man göra? Jag har halstabletter, kolsyrat vatten och massa te och honung. Så snart ska det väl vara över.
 
För att trösta mig själv så slängde jag iväg en beställning nyss. Blev ett par shorts, en skjorta, en t-shirt och en klänning. Kändes som att jag förtjänade det. Och med tanke på att skattepengarna snart trillar in på kontot så kunde jag unna mig detta. 
 
Blev mer eller mindre kär i den här klänningen från Dry Lake. Just den här klänningen finns att hitta på Ellos men även Nelly.com säljer plagg från Dry Lake, dock inte just denna. Så jag hoppas att den passar när den kommer, för isåfall lär jag nästan bo i den i sommar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback