It's fun to have a partner who understands your life and lets you be you

Att äntligen kunna andas igen, vilken underbar känsla! All medicin som jag fick igår verkar hjälpa riktigt bra. Så när min cortisonkur är slut hoppas jag att jag är som en människa igen. Jag har bara 4 dagar kvar på den nu, så på söndag är jag klar med det värsta av den. Tabletterna. Smakar verkligen inte gott! 
Såg för övrigt att mitt paket från Ellos har skickats! Så jag håller tummarna för att jag ska kunna få det på fredag. Skulle vara skönt med lite nya sommarkläder om det nu blir fint väder i helgen också och jag är pigg nog för att kunna vara ute några minuter. Så nu håller jag tummarna för att klänningen sitter bra. Blev verkligen kär i den. 
 
För övrigt så är jag så sjukt tacksam för att Björn och mina föräldrar ställer upp så himla mycket när jag inte mår bra. I söndags tog mamma och pappa hand om mig och i måndags cyklade jag hem till mig igen efter att ha sovit hos dem. Igår kom Björn hem till mig med mat, mango, vitamindryck, massa glass och sen skjutsade han tillbaka mig till mina föräldrar för att han tyckte att jag borde vara i en svalare lägenhet. Så när han lämnade mig så låg och och vilade tills mamma kom hem med mina mediciner. Så nu sitter jag i mammas och pappas nya underbara soffa och ser på Familjen Kardashian och äter piggelin för fult! 
 
Snart ska jag lägga mig i badkaret och njuta lite. Skrubba kroppen och tvätta håret. Man känner sig ju inte allt för snygg när man inte mår bra. Så jag tror att det behövs! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback