Kvällen är räddad

När vaknade du imorse?
Svar:
09.16 vaknade jag. Jag trodde att jag skulle få sova tills väckaren ringde 10.15 men icket. 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Varför kan jag inte få sova lite längre? Vad är klockan ens?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 Inte imorse, ringde mamma där vid 17-tiden när jag slutade mest för att klaga över att alla verkade grilla och att jag bara skulle hem och äta makaroner och köttfärssås från igår. Hade tänkt att hon skulle säga något i stil med "Men vi ska grilla, ska jag hämta dig?" men icket. 

Vilket humör är du på?
Svar:
 Just nu är jag jätteglad. Imrogon kommer min finaste hit och stannar hela helgen. Så ska få rå om honom. Nog för att han kommer plugga nästan hela tiden men det kan jag stå ut med. Känns så konstigt när han är hos sina föräldrar då han annars mer eller mindre bor hos mig. 

Vad har du på dig just nu?
Svar: 
Ett par trosor och en t-shirt. Dags att sova snart.

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej inte idag. Hade ont i halsen imorse men det gick över på några timmar. Eller ja, knäet känner jag ju alltid av, men det är jag så van med så jag räknar knappt det som att ha ont längre.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
Svårt! Var nyss hemma hos Rebecca och fikade massa gofika som hon hade bakat. Hennes släkt var och grattade henne nu i efterskott och då blev det massa över så hon ringde över mig där vid 9-tiden! 

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 Jadu, inte alls så mycket, 10 000+. Men det duger för mig. Jag klarar mig då jag inte har så höga utgifter. Trots det så är nästan allt slut nu.. Förstår inte hur jag lyckas? 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Ett läppsyl (jävla beroende) och massa tuggummin (jävla beroende igen),

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
Min mail. Kollar alltid den. Varje morgon och varje kväll. Och sen ungefär 10 gånger under dagen via telefonen. 

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Jag ska bara sova. Vill vara utvilad imorgon till jobbet då vi startar ett nytt erbjudande. Så alla som är sugna på nya partyskor borde kolla in på närmsta Din Sko butik imorgon! 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
 Det blev någon ut min nya sommarspellista. Minns inte riktigt vilken som kom upp först när jag tryckte på Shuffle. 

Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
Det tycker jag inte att man ska. Den är inte rolig, inte intressant och inte något man får inspiration från. Jag skriver bara för mig själv och endast när jag känner för det eller är rastlös. 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: 
Mest troligt så låg jag i sängen och försökte sova. Eller nej, kan vara så att jag och Björn såg någon film. Men film är ungefär samma sak som att sova för mig. Slocknar nästan direkt jag startar en film. 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Jag fick komplimanger för min sminkning idag! Kanske mest för att jag nästan aldrig sminkar mig, men det är alltid kul att höra. Sen så får jag nästan dagligen massa fina ord från Björn. Så det är inte heller helt fel.  

När fotade något senast, och vad?
Svar: 
Jag fotade mig själv imorse för att dokumentera att jag tagit mig tid och ork att sminka mig. Händer väl sådär någon gång varannan vecka det. Men jag ska faktiskt bli bättre på det. Man känner sig jävligt mycket finare direkt. 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: 
Alltså, vilken dag gör jag itne av med pengar är min fråga. Som jag skrev tidigare, idag blev det på läppsyl och tuggummin. 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Rakt ut, då nuddar jag vid mitt andra täcke som ligger nere vid fötterna som ett litet fotstöd. 

Vad tror du att klockan är?
Svar:
 Jag vet att klockan är strax över 12, jajemen, 00.17. 

Vad borde du göra idag?
Svar: 
Jag borde ha tvättat och diskat undan lite. Men eftersom jag jobbade så tycker jag att jag förtjänade en lite ledig eftermiddag. Men imorgon blir det att diska och på torsdag när jag är ledig ska jag tvätta. Perfekt att göra sånt såna dagar då vädret påstår att det ska bli regn. 

Vad ska du ha på dig idag?
Svar: 
Jag hade på mig en t-shirt och ett par jeans idag bara. Enkelt men ändå inte för enkelt. Sen ett par skor på fötterna nästan hela dagen, växlade mellan ett par marinblå ballerina skor med silvrig tå och mina adidas. 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: 
Har faktiskt ingen aning. Skulle vilja fråga någon riktigt klyftig person något riktigt svårt. Men kommer inte på något just nu. 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback