Småfixande

Så himla skönt! Fick sova ut imorse och det behövdes verkligen. Somnade där vid 01 inatt och vaknade 10.30 imorse av mig själv. Så jag antar att kroppen behövde det. Nu jobbar jag tre dagar den här veckan, imorgon, på onsdag och på fredag och alla dagarna är korta. Endast 12-17 jobbar jag. Sen har jag helgen ledig. 
 
 
För ungefär en timma sedan så var en tekniker här från Bredbandsbolaget. Jag har haft jättemycket problem med dem sedan jag fixade bredband från dem. Beställde Bredband24, vilket skulle ge mig 12-24 Mbit/s, men jag har endast fått in som mest typ 6,5 Mbit/s så det kändes ju inte jättekul att stå och betala för något jag inte får. Men nu hittade teknikern en kabel som var av och har löst det. Så nu får jag in strax över 10 Mbit/s, vilket inte är helt godkänt det heller, men jag nöjer mig faktiskt med det. Äntligen går det lite snabbare att ta sig runt på internet.
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta att ta vara på min lediga dag och dra dammsugaren i köket. Har nämligen redan dragit den i resterande del av lägenheten. Så, jag hoppas att ni som läser det här kan njuta lika mycket av dagen som jag kan. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback