Söndagsångest

Usch, jag vet att man inte ska klaga när det är fint väder men det är svårt att låta bli när man vaknar upp med 30 grader i lägenheten, en allergi som inte är av denna värld och jävligt ont i halsen. Men, det är bara att bita ihop och se det från den ljusa sidan. Snart är väl förhoppningsvis den värsta pollenperioden slut för den här månaden. Bara några månader kvar. 
Bild från fredagskvällen
 
Idag blir det jobb också, så jag kan ju som inte riktigt njuta av vädret heller på samma sätt som de flesta andra kan. Men det är tur att vi bara har öppet 12-16 på söndagar. Så efter det ska jag cykla hem till Mor och Far för att slippa min bastu till lägenhet och få lite mat i magen. Och imorgon är jag ledig. Så då kanske jag kan njuta några timmar om jag har tur. Skulle ju vara kallare men det gör inte så jättemycket för min del. Då kanske lägenheten också blir lite svalare. Det skulle inte vara helt fel. 
 
Lite drygt bara att det ska vara dåligt väder nästa helg då jag är ledig. Jag får väl hålla tummarna för att det ska ändras. Men nog pratat om väder nu, ska koka nudlar så att jag får något i mig innan jag ska jobba och sedan se nya avsnittet av The Vampire Diaries som jag inte hunnit se ännu. 
 
Njut åt mig idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback