Vi gör saker som man inte får, tillsammans kan vi gå mot rött

Idag har jag verkligen varit hur rastlös som helst. Björn for hem till sin far imorse för att flytta några saker hem till sin mor. Så han släppte av mig hos mina föräldrar där vid 12-tiden. Så jag satt hemma hos mamma och pappa tills strax efter 13 och sen var jag less på att vara där. 
 
Tog mig hem och har inte varit så produktiv som jag hade kunnat vara idag, vilket jag ångrar lite nu i efterhand. Men det var skönt att bara ta det lugnt. 
Jag har i alla fall lekt lite med sminket och försökt få till något snyggt. Det är verkligen inte det lättaste har jag kommit fram till. Men samtidigt är det långt ifrån svårt också. Man måste bara tänka lite när man väljer färger så att allting matchar. 
 
Nu ska jag i alla fall göra det mest produktiva för idag. Blir en lång promenad med musik i öronen och rensa huvudet lite. Det behövs verkligen just nu, så jag tänkte passa på medan det är så pass fint väder ute ännu. Över 13 grader ute. Det är inte ofta det har varit det den här tiden under de senaste veckorna. 
 
Nu ska jag snöra på mig adidas-skorna och sedan traska iväg. Ha en trevlig kväll! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback