Efter månader av omotivation

Ligger i sängen och lyssnar på Melissa Horns nya album och vilken kvinna det är! Varje gång levererar hon enligt mig med både musik och text. Samtidigt tittar jag på massa bilder med positiva budskap. Känner att det behövs lite då och då bara för att påminna mig själv om att allt inte är svart och vitt och trist. 
 
 
Nu ska jag dock ta och lägga mig och sova. Ska upp och jobba imorgon efter en vecka i sängen. Så jag vill vara så pigg som möjligt då. Sov gott, och börja dagen med en positiv tanke!
 
"Det här är min tid och mina val som jag har valt dem
Du behöver inte förstå, men det här är sättet som jag gör det på
Och det är upp till dig, om du vill vara med mig"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback