Höstens läsning

Ikväll tog jag beslutet att beställa hem några nya böcker inför höstens alla mysiga kvällar inlindad i en stor filt med en stor kopp te. Jag har börjat läsa om alla de böcker jag har hemma och insåg att jag nästan vet precis vad som kommer hända på nästa blad. Så det var dags. Blev fem nya böcker som borde komma hem till mig inom en vecka. 
Puma Swede - Mitt liv som porrstjärna, Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna, Caroline Engvall - Skamfläck, Caroline L Jensen - Champagneflickan En svensk strippa berättar och Natascha Kampusch - 3096 dagar blev det. Som ni ser så är alla verklighets baserade och det är den typen av böcker som lockar mest för mig. Att jag ser fram emot att läsa dem är ju en självklarhet, så nu blir det bara att vänta den där extremt långa tiden som alltid tycks uppstå när man beställt något man verkligen vill ha. Jag beställde alla på Ginza till ett extremt bra pris, betalade endast 264 kronor med frakt. Fler kommer det bli när dessa nästan är slut! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback