Mys

Igår fick jag en av mina största önskningar att gå i uppfyllelse! Igår köpte jag och Björn en katt. Världens gulligaste katt. Olyckan har Björn döpt honom till. Jag kallar honom däremot för knäppis, mycket bättre. För han är inte världens smartaste katt. Men jag älskar honom ändå. Han är min lilla älskling! 
 
En liten fegis är han dock ännu. Men det kanske går över när han börjar känna sig mer hemma här. Han har ju knappt bott här ett dygn än. Men han verkar ha vant sig med oss i alla fall. Han låg mellan oss hela natten och sov. Så himla mysigt! Så nu har Björn insett att jag kommer mysa mer med Olyckan och det innebär mer spel för honom. Alltså win-win för oss! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback